Caroux - Pilier du Bosc - directa blanc - Caroux - Pilier du Bosc - France

Caroux - Pilier du Bosc - directa blanc

Caroux - Pilier du Bosc - France

GearP2 reequipada con spit en las secciones diffíciles. 6-8 cintas express y 2-3 cintas largas, friends, fisureros para completar.

Aproximacío

Acces : vegeu Pilier du Bosc. Des-de la “salle à manger”(menjador), 10 metres a la ezquerra per pujar en diagonal a la dreta (molt molsa) triángle taronje i números 1,2,3,4,5 escrits, y per una vira a la ezquerra (triángles taronjes) fins a arribar a una terrassa (el nom de dues vies escrit (voie normale-directe blanc) el primer llarg es el mateix per a les dues vies.

L# | IV+ | 30m |3pts | Pujar recte (fácil) passar un árbre i pujar un diedre a la ezquerra y blocs fins a una cornisa bona. Reunío amb cadena. El primer pas en el diedre es una mica atlétic, el primer punt alt i no es veu les preses des-de el principi pero si que hi ha. L# | 6a | 20m | 3pts | Des-de la cornisa a la dreta per arribar a un petit desplom : passar-ho (delicat, 5c/6a) i seguir recte dins una placa fissurada (5c) fins a R2 amb 2 spits a la ezquerra. L# | V+ | 15m | 2pts | Pujar el diedre ensanchat recte damunt de la reunió fins a arribar al fil del esperó. Muntar la reunió amb els spits o combinar amb L4. L# | IV+ | 25m | 2pts | Pujar cap a la dreta la placa erosionada baixo el fil del esperó (15m) y travessar 10m a la dreta per arribar a la reunió (2 spits) situada dins una terrassa dins el alt de un pilar, al nivell del gran sostre triangular. L# | 6b>A0/5c | 25m | 6pts | Pujar damunt de la placa llisa i fissurada en forma de Z (2punts), evitar el petit desplom per la dreta (5c, 1pt) i tornar a la ezquerra per arribar a una fissura (4+) la xemeneia extraplomada que permes passar el totxo (6b, 3 punt protegint bé el pas) : un dels passos més impresionants del Caroux ! Reunio amb dues spits després del restabliment. L# | IV | 30m | Res de res | Arribar al cim fácilment. R5 comu amb la aresta Nord (vía Normal) spits, o 5m una miqueta més amunt als arbres i blocs.

Baixada

pujar al altipla passant davant de la roca caraterística en forma de martell de la agulla de “Marcel” per un poc de grimpada i una senda bé marcada (triángles taronjes, fites) vorejar la cresta per la ezquerra en primer lloc . Després baixar per el barranc al sud (a la teva dreta) vorejar la agulla de Marcel : una senda amb triángles taronjes i fites (un pas de 2) ens porta al menjador. No perdre les dues travessas cap a la dreta . (una mica de grimpada cap abaix).

Sortida molt impressionant i… no tan facil. pero podem fer “trampes” per que hi ha quimics. a l’ombra per el mati.