Calanques - Goudes - Deux ânes & toubib - la transversale - Calanques - Goudes - Deux ânes & toubib - Provence - France

Calanques - Goudes - Deux ânes & toubib - la transversale

Calanques - Goudes - Deux ânes & toubib - France

GearUn juego y medio de Friends hasta el 2. algún pequeño fisurero.

Bonica via vertical, en excelent roca i tradicional pur

Acces

Seguir el sender verd despres de punts verds fins a la cova de déserteur, ultrapassarla de 20/30 metres.

La via

L#|5a| 30 m| Inici del cami dins un un diedre taronja algun metre després de la via de deux Ânes. passar el diedre, pitó nou, forçar un “desplom” i escalar en ascendencia esquerra fins a una cornisa bona. Reunió amb dues pitons.

L#|5b| 20 m| Ascendencia esquerra, travessia aeria després de creuar la via de “deux ânes” (un quimic) arribar a un diedre amb fissura fina (viell pitó). Reunió en una cornisa i arbre.

L#|5b| 20 m| Ascendecnia dreta fácil, a vegades dificil de protegir. Grimpar un bonic diedre taronje, escapar per la plaqa a la dreta i sortir per el corredor (alguna presa es moure) Reunió amb bloc en el cim. Lucchesi indica una variant en V+ recte damunt de R2.

Descens

Reunió de baixada de 40 metres una mica més enllá cap a la esquerra orografica.