Caroux - Rocher de la Cascade - l'athlète de braque - Caroux - Rocher de la Cascade - France

Caroux - Rocher de la Cascade - l'athlète de braque

Caroux - Rocher de la Cascade - France

GearMaterial de vía larga deportiva

Curta i bonica via amb traçat astut que remunta a la ezquerra de la cascada

Acces (15 a 20 minuts)

Des-de el aparcament de Gorges de Colombières. agafar el cami de Gorges de Colombières (marques grogas), deixar a la ezquerra la cruilla del cami del “balcon d’Arles” (marques blaves). Al nivell del rierol de Roucayrol (moltes vegades sec) i abans de les graos de pedra, remuntar el caos a la ezquerra. fita discreta, cartell del oberturista. arribem a un canto amb nom de la via “L’athlète de braque…débarque” just a la dreta de “L’ange et l’eau”.

Via

L#|5a| 25 m| Roca arrodonida pulida per el aigua (sorprenent). Reunió amb 2 spits i un arbre (comu amb la via “L’ange et l’eau”) L#|4c| 25 m| Directament a la ezquerra en travessia despres a la dreta (zigzag entre 2 desplomes). Reunió amb 2 spits en la sortida abaixo un sostre. es pot muntar R2 amb la reunió amb cadena més a la ezquerra (permes limitar el fregament en el llarg seguint) L#|5a| 20 m| Petita travessia a la ezquerra despres per un bonic pas que gira per arribar a una placa per remuntarla. Reunió en su sortida amb dues spits. L#|3b| 20 m|Remuntar a lo més fácil fins al cim (desequipat pero molt fácil) o agafar el ultim llarg de la via “Faust line”.

Descens

Des-de el cim, desgrimpar després baixar fins al coll i baixar a la ezquerra al nivell de una fita on arribem a un cami vell (diversas vias escolas vellas en la paret de front ). Arribat al cami del “balcon d’Arles”, agafar a la ezquerra para tornar al cami de anada.

Via bé equipada i adaptada a iniciacio. millor fer la via cuan la cascada té aigua, més estétic. Variant directa en 5C possible en L3, al nivell de R2, agafar la lina de punts damunt.