Details
Aproximació # 1h
Des del refugi dels Cortalets, remuntem la vall en direcció al circ N del Barbet. Anem fins al fons del circ, al peu de la paret del Barbet. La canal que puja a la bretxa Durier es mostra a la nostra dreta, i separa la paret del Barbet de la cara E del Canigó.
La canal # 40min
Remuntem el petit con de dejecció poc pendent (40º), i seguim l’itinerari evident pel fons de la marcada canal. El pendent augmenta progressivament (de 40º a 50º o fins a 60º sota el bloc encastat). La sortida guanya ambient perquè s’ha de superar el bloc encastat (III a IV-). Més o menys alt segons la innivació, pot resultar problemàtic. El pas es fa per l’esquerra, per plaques llises. Al damunt, trobem un punt d’assegurança, a l’esquerra, per poder-hi muntar reunió. Seguim uns quants metres per terreny descompost sovint sec. A la sortida trobem un pitó a la dreta i un parabolt a l’esquerra per fer reunió.
Trobem el camí que ve de Merialles, que seguim amunt cap a la Xemeneia, una canal que té uns passos fàcils de mixt a dalt.
Baixada # 1h
Seguim l’aresta N per agafar el camí normal], per la font de la Perdiu.
Canal d’iniciació, fàcil en un entorn esplèndid. Al peu dels gegants de la zona, la cara N del Barbet, i la cara E del Canigó. El corredor és factible d’hora en la temporada i generalment es pot fer fins al juny.

The text and images in this page are available
under a Creative Commons CC-by-sa licence.

Download the Whympr App to view this route in 3D.
- Route search (100 000)
- Community returns
- Weather forecast
- Avalanche bulletin
- Race book
- Creation of tracks
- Topographic map (including IGN)


























