Caroux - Pilier du Bosc - les petits pas - Caroux - Pilier du Bosc - France

Caroux - Pilier du Bosc - France

GearJoc de camalot fins al 2 o 3

Acces

vegeu acces Pilier du Bosc]. Des-de la “salle à manger”(menjador), seguir la marxa marcada amb triangles taronjes que pujan colpejant lateralment cap a la dreta, en direcció de la Aresta S. deixar-ho aviat per agafar una cruilla a la ezquerra (aquesta també marcada amb triangles taronjes) que portan a la ample depression situada baixo la xemeneia S. Arribar a la ezquerra per arribar al inici de la via (nom escrit en una petita « lauze » enganxada a la roca).

L# | IV | 45 m| 5pts | Un primer llarg gran per arribar a uan terrassa al peu de les dificoltats o 2 petits llargs amb reunió intermedia equipada amb 2 químics. diversos itineraris possibles. Reunió en un roure. L# | V+ | 20 m| 3pts | Sortir dins un diedre a la azquerra (V+) després ensopegar baixo un desplom per muntar la reunió amb químics. L# | 6a | 25 m| 6pts | Travessar a la dreta dins una placa aeria (V+) (les petits pas !) després pujar recte en la placa fissurada (6a). restablirse en una petita terrassa a la dreta. Pujar el diedre curt que sigue (IV+, 5 m) i muntar la reunió dins l’arbre. Variant : en lloc de arribar a la reunió amb químics a la ezquerra baixo el desplom, pujar recte en la placa fissurada (6a) per fer un sol llarg (45 m). L# | IV+ | 40 m| 4pts |Pujar recte després terminar en un esperó vertical, Reunión amb savina en la sortida.

Descens

Seguir un sender bastant marcat que sort cap al S (triangles taronjes i fites) que rodejan la”Agulla a Marcel” per la ezquerra. Després baixar per el barrranc (el segon al S) vorejant la agulla a Marcel : una pista marcada per fites i triangles taronje porten a la base de la paret. Abaixo, cal travessar molt a la dreta baixant.

A l’ombra el mati. La dificoltat i lo maco de la vía se concentran en els 2n i 3er llargs.