Pic d'Escobes - Cresta Pic de Siscaró al Pic d'Escobes - Pic d'Escobes - Upper Ariège - Andorra - Andorra
Pic d'Escobes - Cresta Pic de Siscaró al Pic d'Escobes

Pic d'Escobes - Cresta Pic de Siscaró al Pic d'Escobes

Min / max altitude1848m / 1778m
Duration1 day
Main facingS
Route typeLoop
Source

Details

Via elegant per atançar-se al Pic d’Escobes.

També es pot fer l’aproximació per l’Hospitalet i la vall del Siscar. La Aresta és pot abandonar en qualsevol moment i hi ha poc passos obligats, però entre aquests passos obligats està la bonica xemeneia final de IV (10m).

Si no d’Escalar el Cilindre d’Escobes es pot fer l’aresta sense ràpel. Però tanmateix una corda de 40m i algonde material d’assegurar és molt recomanable.

Opció d’Escalar el Cilindre d’Escobes amb múltiples possibilitats i tots graus, sent la via més senzilla la cara nord amb tres llargs de III+, IV+ i III, però hi ha moltes altres possibilitats. Llavors caldrà comptar amb 25m de ràpel mínim.

Creative Commons logo

The text and images in this page are available
under a Creative Commons CC-by-sa licence.

download-card-background

Download the Whympr App to view this route in 3D.

  • Route search (100 000)
  • Community returns
  • Weather forecast
  • Avalanche bulletin
  • Race book
  • Creation of tracks
  • Topographic map (including IGN)