Caroux - Main de Farrières - via de la Brecha - Caroux - Main de Farrières - France
Caroux - Main de Farrières - via de la Brecha

Caroux - Main de Farrières - via de la Brecha

Min / max altitude200m / 730m
Duration1 day
Main facingS
Route typeLoop
GearUn joc de friends complet
Source

Details

Aproximació

Des-de Verdier Haut], remontar les Gorges d’Héric fins al 4t pont]. Unes 50 metres després del pont, agafar a la dreta (cartell) la Pista des Hirondelles] (marques blaves). un cap pasat el Roc des Hirondelles] i després del inici de la Via de Buses] (5 metres després) esta a la dreta el inici de la vía de la Brèche. Nom escrit en un canto

Via

L# | 4c | | | Molt liquen, difícil de protegir. roca mitjana, vegetacio :per gaudir. Reunió amb bloc dins una terrassa. L# | 5b | | 1 q | Sortir en terrassa o en ascendencia a la esquerra apuntant el unic quimic del llarg. Passar un petit diedre atlétic protegint i arribar a una reunió amb 2 quimics dins una bonica terrassa. L# | 5c | 30 m| 1q | Més o menys tot recte (1 químic, dificil de protegir). Passar per una gatera per arribar a la brecha i muntar una reunió en un de les arbres de la brecha.

Descens

Lo més fácil consiste en terminar la travessia de la Main de Farrières pujant el Anular (3) en un curt llarg després baixar vessant N seguint els fites i els marques després de recuperar la Pista de Hirondelles.

Creative Commons logo

The text and images in this page are available
under a Creative Commons CC-by-sa licence.

download-card-background

Download the Whympr App to view this route in 3D.

  • Route search (100 000)
  • Community returns
  • Weather forecast
  • Avalanche bulletin
  • Race book
  • Creation of tracks
  • Topographic map (including IGN)