Caroux - Dalles de Roucayrol - l'idylle de paques - Caroux - Dalles de Roucayrol - France
Caroux - Dalles de Roucayrol - l'idylle de paques

Caroux - Dalles de Roucayrol - France

GearFisureros inútiles cuerda 2×50 m

7 llargs sobretot en placa

Acces # 1h

Des-de el parking de Gorges de Colombières, agafar el sender de las gorjas. agafar la primera cruilla a la esquerra, després deixar aquest cami per agafar a la dreta un cami poc marcat (fita) que arriba al Ravin de Roucayrol. Seguir els punts vermelles i les fites cap a la esquerra que deixan el cami cap al peu las plaques que es veuen llavors. es tracta de la primera linia equipada. no hi ha nom escrit al peu. pero esta abans de la vía “histoire de famille”

Via

L#|4c|Per una rampa facil, arribar auna bonica placa, remuntarla en ascendencia a la esquerra. R# (2g enlaçats amb una baga i mosqueto). L#|5b|Seguir la placa per un petita volta a la esquerra (un pas mes fi bé protégit) abans de tornar a la dreta cap a la reunió. R# (2g en una bona banqueta). L#|4c|Partir horizontalment cap a la dreta en direcció de un ressalt negros, passar-ho després recte dins la placa seguinta. R# baixo un gran sostre caracteristic (1g + arbre). L#|A0 o 6c en libre|Partir horizontalment a la dreta per agafar la 1ra linia de punts, pasar un ressalt vertical en A0 sobre algun metre després oblicuar cap a la dreta R# en una terrassa (1g + 1u). es pot vorejar aquest pas per L6 de la via “Une histoire de famille” anant més a la dreta, per escalar un petit diedre (5b>4cA0). esta segona alernativa es mes homogenia amb lo resta de la via. L#|4b|Pujar el petit ressalt vertical despres partir capa a dreta entre dues arbres per passar una serie de petits ressalts. depres de xpar el segon punt del llarg oblucar ala dreta dis les arbres. R# en un arbre sobre una gran corisa al peu de un dièdre (ésape possible). L#|6a|Escalader le dièdre en s’appuyant sur son arête droite, puis continuer par des plaques enchâssées avant de franchir un court ressaut raide. R# (2g relié par une cordelle). L#|6a|Superar uan gran llastra desengaxada (1er punt alt), réstablirse, depsres seguir uan boia fissura en ascendancia cpa al dreta (es pot apssar el pas dur en A0). depsures un ulirm petit ressalt facil, per una rampa poc inclinada a la dreta (4a) arribar l uitmais reunio R# (2g enlacadas per una bague).

Descens # 1h

seguir la aresta fins a trobar el sender que baixa cap al poble de Colombières (marques blaves després vermelles).

Échappatoire possible au niveau de R6. Engagement limité. En L6, le pas de 6a est obligatoire.