Caroux - Saucani (Dalle de Madalet) - A 20 cm pres - Caroux - Saucani (Dalle de Madalet) - France
Caroux - Saucani (Dalle de Madalet) - A 20 cm pres

Caroux - Saucani (Dalle de Madalet) - France

Aproximacio

Des-de Sévirac], arribar al cami de Gorges de Madale vorejant “les granges de Sévirac” per el est, després al N,al llarg del camp no treballat. després de passar el ríerol de Madale, seguir el cami fins al nivell de la plaque, al nivell de una tartera de blocs, que remontamos a lo mes fácil fins al peu de les roques.

Víe

L# | 1-2 | 70 m | |Pujar on vols, vorejant las zonas musgosas,foisn a la primera vira enarborada. L# | 1-2 | 60 m | |Seguir en el mismo estilo fins a la segona vira enarborada, al peu del ultim ressalt mes redreçat. porta a unes 10 metres a la dreta del nivell des desploms vermells que tacan la parte superior ezquerra del últim ressalt. encontrem el tram de la víe equipat, la víe comença a la ezquerra de la víe “a 20 mn près” amb nom escrit en un palet.(se ha desenganxat i está al sol) L# | 4a | Curt| | pujar recte, on la roque no es tant musgosa. Reunió amb parabolts i un cordo de sabata, en la primera paret extraplomada que pujar. L# | 5c | 20 m | 5g., 2p. | Passar el totxo com pots, una mica atlético pero bien equipat. molt macu. Reunió amb 2 químics y bagues de corda. L#| 5c |20m | |altre totxo un poc bloc. la solucio sembra ser pujar les peus cuant mes alt (no y ha peus) mano dreta en una laja molt bona ala dreta ma ezquerra en en lo alt de la laja. cambi de ma en aquesta mateixa presa, y a ma ezquerra en el buzonazo de ezquerra. reunió amb 2 spits no enlaçats L# | 4c/5a | 30 m | 2g. | Pujar recte aquesta plaque terminal inclinada fins a que la pendient se tumbe. reunió con cadene y parabolts.

Baixada

pujar sense dificultat fins a la cima del Saucani (unos 100 metres de desnivel) y baixar costat N (qualcuna fita) per arribar al “Chemin des Fleysses”. seguirlo vers la Borie du Gardien, baixar sobre Madalet y arribar a la arribada de las “Gorges de Madale”, després Sévirac per el cami de anada.